vi lever

såhär är det, varke jag, emelie eller julia har någon tid över just nu att blogga. vi tar som sagt snart studenten och det innebär en massa plugg osv osv. vi har haft vårat livs sista påsklov nu och i morgon ska vi tillbaka till verkligheten dvs, skolan, praktiken och för jävla tidiga mornar. vi är ändå rätt taggade för slutspurten nu, det kommer gå fort.

helgen har sett ut på så vis att jag var ute i fredags. det vart alldeles för mycket av det goda och jag ramla in vid halv fem och somnade rätt gott efter det. emeliegos var ute igår och jag fick två hel sjuka samtal från henne...

1:a samtalet
emelie: anna har JS stor kuk?
anna: va?
emelie: ja, har JS stor kuk eller inte? han ville att jag skulle ringa och fråga.
anna: men vad fan säger du? sitter ni och pratar om hans kuk och om mig?
emelie: (skrattar ihjäl sig) ja, har han 27 cm eller?
anna: ja lätt!
emelie: JS, hon säger ja lätt!
JS: vaaa? vadå?
emelie: ja du sa ju att jag skulle ringa och fråga anna om du hade stor kuk?!!
JS: men jag sa ju att du skulle lägga på.........

2:a samtalet
emelie: ANNA, jag har dansat med N du vet han som är så jäääävla snygg
anna: jaha okej..... hur fan kom det sig?
emelie: ja du vet att vi har dansat här nu vettu, och aaaaaa
anna: mm okej
emelie: sover du?
anna: mm vad fan tror du? klockan är typ tre emelie.
emelie: aa men du vet att han var förlovad!

när hon ringde i morse fick jag dock höra historien om kvällen på ankan en gång till. vem som hade varit där, vilka som hade dansat med vilka osv osv osv... jag kom fram till att jag aldrig mer behöver följa med ut, för jag får ändå höra allt både en och två gånger!

själv så är jag totalt uttorkad. skulle jag dö nu så skulle min obduktion visa ''NUNNA''!!! haha, nästan så hemskt är det faktiskt!  och när jag ringde till julia för att får ut min illska över en idiot fick jag till svar ''anna, lugn nu, du är bara kåt''. mycket snällt av dig kompis!

för att komma till saken då. jag ville egentligen bara uppdatera och berätta att det förmodligen kommer vara rätt dött ett tag framöver. läs gärna www.metrobloggen.se/annasandeback.

puss på er / anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0