hellooo...

Är helt slut hela jag . Känner mig helt förstörd.
En vecka kvar på praktiken och tur är väll det..
denna veckan har vart helt förfärlig..
Ja var i skolan måndag tisdag, praktik onsdag mellan 7-16,
torsdag praktik mellan 7-16 där med, nationella på fredagen,
och då var ja i skåre på kvälla där :)<3
sen hade ja praktik lördag mellan 16-22 och i dag mellan 7-13..
inte en enda jävla ledig dag vettu. sen så början de ju till veckan igen,
måndag&tisdag skolan onsdag nationella och sen jobbar ja mellan 14-22 på kvällen där..
torsdag 7-16 och fredag är en ledig dag men då ska ja vara i skolan och plugga..
jobbar även då antaglien på mitt vanliga jobb, sen blir de nog mys i skåre..
jobbar lördag kväll 14.30-22 och är ledig söndagen hoppas ja på.. de är tufft.
sen är de slut då är de bara att ta tag i det sista av skolan som man har.. så man
slipper ha massa jävla ig ..
nej nu ska ja ta på mig åka handla lite.
ha en bra kväll allesammans.
köössssssssss /emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0