Har storleken betydelse?


Svaret man får på den frågan varierar mycket. Utseende mässigt spelar storleken ingen större roll för oss tjejer. Däremot har det betydelse för de flesta killar... Många killar/män uppfattar ofta sina älsklingar mycket mindre än vad det egentligen är.

Sexuellt då?
Anna »Jag tycker att storleken har stor betydelse. Det blir inte samma njutning med en kille med liten penis som med en kille med stor. Självklart ska inte kuken vara för stor, det kan göra extremt ont och är det då en kille som bara ''pumpar på'' och inte alls tar någon hänsyn så är det inte alls bekvämt. Många brudar säger ofta att ''bara han kan sin sak så spelar inte storleken någon roll''. Men det tror jag är bullshit. Hur kul är det att knulla om man inte ens känner något? Så jag är hemskt ledsen för de killars skull som har levt i någon slags förnekelse, men storleken har faktiskt betydelse. Iallafall för mig, och för många andra i världen också! Och tänk de stackars kvinnorna som lever tillsammans med en man har liten penis, som hela tiden kanske måste tillfredsställa sig på annat sätt. Fast då kanske det handlar om kommunikationen i förhållandet? Och det är ju en helt annan femma.«

Emelie » Jag tycket inte att storleken har betydelse. Så länge han kan sin sak så är det helt okej. Det finns ju killar med stora kukar som inte alls kan knulla medans en kille med liten kan knulla järnet liksom! Jag tycker inte alls att det spelar någon roll. Och är det så att snubben inte kan sin grej så får man väll lära upp dom!«



Kyss och smek, Anna och Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0