Tjulululululul ...

Idag har vart en bra dag, lite jobbigt så men helt underbart.
Jag älskar er alla och kommer alltid finnas vid er sida mina skårebor<3

Har även vart i skolan i dag , de söööööög ! men men inte länge kvar nu :D
sen så åkte ja hem vänta på att min kära mor skulle komma hem så ja
fick sno beilen :D så ja och kära virrpanna åkte och feta oss på kvarnenes (Y)
var även i skåre en sväng hälsa på dom där, maia var så go hon ville sitta hos mig,
hon var jätte jätte trött och jätte go jag bara älskar henne så mycket !
Vi satt och prata lite sen begav vi oss vidare till bergvik för att köpa present till våran
älskade Cecilia Barnes som fyller hela 20 år i morgon Grattis till min lilla prinsessa :)
så i möra åker vi till skåre och ger na en lite present och så :)

Resterande har ja typ sovit ska bli intressant och se om Lilla jag somnar om en stund då :P

men ni får alla ha de bra !
hjärtat och allt har lättat !

pöööösss på er /emelie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0